söndag

idag har varit en bra dag även fast jag jobbat hela helgen och festat lite. Det brukar liksom inte sluta bra, alltså söndagen brukar gå i tröttheten och seghetens tecken. Tog en liten vila när jag kom hem sen åkte jag till Maria för lite hämtmat och surr, åt massa godis helt i onödan. Sen åkte jag vidare för en fika med Ann-Sofie och Evelina. Hoja det var alldeles för längesen. Mycket trevligt med en liten uppdatering av vad som händer i deras liv. Man blir som lite sur på sig själv när man tappar vänner i ens "hektiska" vardag.. 
 
Fulllt upp har jag fram till flytten. Allt ska packsa ner och flyttas till massa olika ställen samtidigt som man ska hinna umgås och jobba. Men än så länge har jag kontroll, även fast det känns som varenda dag är som fullbokad. Imorgon är det faktiskt dags att återta träningen också. Kan ju vara bra innan jag åker ner så kanske jag orkar fortsätta med det på nått vänster.
 
 
 
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp. Suger att inte ha en personlig väckarklocka längre (Maria) ;)
Godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: