God

alltså egentligen vill jag inte ens skriva det här men jag känner att jag måste. Jag har sen jag såg att han var försvunnen varit lite av besatt i vad som händer. Först visste jag inte vem det var såg bara någon som delat att han var försvunnen via missing people på facebook. Jag googlade och följde dagligen vad som hände. Visade sig vara en gammal idoldeltagare. Även fast det såg mörkt ut hoppades jag på det bästa. Man blir berörd, man känner verkligen med de anhöriga, så mycket att det till slut känns som ens egen anhörig. Jag har läst hans bloggar, kollat hans youtubeklipp osv. Hans positiva energi är häftig och hans röst är helt otrolig. Han verkade fin bara och jag kan inte annat än få ont i hjärtat när det visade sig att han tagit sitt eget liv. Hur tragiskt är det inte att en människa inte vill leva. Det är så oförstårligt för mig. Så jävla onödigt.
 
Hursom så är jag helt förälskad i en av hans låtar och kan inte förstå att den inte tagit sig längre. Texten är dock läskig med tanke på hur allt slutade. 
 
 

KOMMENTARER


elin

Du har rätt. Den var himla bra.

2012-09-26 // 07:46:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: