flytt pågår

alltså det går ju rätt bra för mig i allt det här kaoset. Packat ur både sovrum och hall. Tanken var att jag skulle fortsätta med badrummet ikväll men funderar på att lägga mig istället. Ska ju trotsallt upp och jobba tidiga morgonen så. Dessutom kommer två av mina skönaste bönor i lulecity och agerar flyttfirma imorgon. Jag, Maria och Sanna ska dela på några avdankade vinflaskor och tömma köket :D
 
Massor står på schemat kan jag ju lova, massa roliga saker. Jag är allldeles exalterad, glad, nöjd med livet. Ja ni fattar. Happyhapppy :)
 
När jag städade ur garderoben hittade jag en hel del bortglömda plagg, här har ni två!
 

Min och Magdas polisdräkt ger ju mer än ett minne, satans så kul vi hade då vi härjade runt i dom. Och dom begie shortsen är typ oanvända. Så jävla onödigt. Dom är ju snygga!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: