flänger

Det är tyst. Jag vet. Men det är mest för att jag har fullt upp i mitt liv. Jobb, resor, planering. Känns som att det här halvåret kommer gå snabbare än något annat halvår någonsin gjort. Hunnit vara hem en sväng nu innan jul. Det var helt underbart. Hann träffa alla jag ville träffa och lite till. Det var hektiskt och knappt med tid men ack så skoj. Nu är jag åter i sthlm för massa jobb. Förhoppningsvis någon glöggkväll med alla här innan jag beger mig tillbaka. 
 
Idag har jag mest gjort ingenting. Eller jo ca 6 timmars telefonsamtal ;). Lägenheten ser ut som ett bombnedslag men det tar jag imorgon. Eller inatt. Nu vet ni att jag lever iaf, om ni undrar.
 
Ha en god jul och ett gott nytt år!
 

Bilder från senaste visiten hemma
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: