det närmar sig

Betalade just sista hyran på denna lägenhet. Jobbar sista månaden på min älskade avdelning. Sista månaden i Luleå med samma människor som har funnits där för mig i vått och torrt. Vilket dom givetvis kommer fortsätta göra, men inte på samma sätt. Jag är nostalgisk och har separationsångest i vanlig ordning. På måndag måste jag bestämma mig för vilket jobb jag ska välja. Lyckades charma in mig rätt bra på anställningsintervjuerna så nu står jag helt plötsligt inför ett val. Jag hatar val. Det finns ingen veligare än jag. Jag gillar när valen liksom slängs över mig och jag behöver bara ge en kort nick och sen är allt klart och bestämt. Utan ångerrätt. Nåväl vad jag än väljer vet jag att det i slutändan kommer bli bra. Men tills dess kommer jag ändrat mig ca fjortontusen gånger till. Ni som känner mig kommer höra ett evigt daltande, men bara till på måndag sen är min framtid för ett tag spikad.
 
Nu ska jag sova så jag orkar upp på jobbet imorgon. Haft en fin dag med Magda och Henny. Lite sushi på det nya stället. Gå dit, godaste sushin på mycket länge. Sen såg vi film, jag fick en enorm skrattattack och insåg hur kul jag nästan alltid har med dom. Åt absolut ingenting. Haha galet. Så jag kommer sakna. Men sakna är bra, jag älskar att sakna. 
 
 
Sovgott!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: