mardröm

inatt/imorse kom robert hit och sov med mig, det är verkligen en bra känsla när man ligger i en stor säng under ett stort täcke och använder så lite av det för att komma så nära varandra som möjligt, man är som lycklig när man öppnar ögonen och känner närheten. Inatt blir det dock att sova ensam, vilket kommer suga hårt men jag har massor att göra så förhoppningsvis går tiden ändå fort.

Har satt igång med pluggandet men är långt ifrån ens halvvägs, jag borde kommit mycket längre vid det här laget men på sistone har det dykt upp så mycket skit som bara gör hela koncentrationsgrejen svår.

Drömde igår en sån sjuk grej, en riktig mardröm! haha. Det var ifall så att det hade kommit ett lämmeltåg till vuollerim och jag och robert var ute och gick typ där vid dagis då dom börja attackera oss, det var miljontals och det var riktig mördarlämmlar för dom vill åt oss. En lämmel lyckades komma under min tröja och bett mig så hårt att jag fortfarande bara ryser när jag tänker på det, och det var inte en tugga den tog den bet och bet tills den sprängdes under tröjan min, det enda som låg kvar där var rester av den döda lämmeln, under tiden var robert och hoppa runt för att slippa bli biten av dom vilda lämmlarna, jag tror att han blev biten i benet, hur som helst så har jag ingen aning hur vi tog oss därifrån. Iaf så var det inte bara utomhus dom här odjuren fanns, inne i husen var dom också. Både ute och inne hade dom gjort små hål i marken där dom låg och kura för att attackera ifall man råka kliva på deras bo och det var ju bon överallt, därför var det helt omöjligt att undvika, och vissa tider hade dom ju invasion då alla vakna till liv för att hitta sina byten och då var det bara sitta med bena uppe på stolarna. Och ha mycket kläder på sig för dom bet bara i fall dom kom åt huden. Dom var sjukt onda iaf, jag kom ihåg när jag såg en i ögonen, huuuh den blicken alltså!! Hahaha helt sinnes dröm men jag kan lova er jag ryser fortfarande när jag tänker på det!


nej nu ska jag studera, så av med den här skiten!
pusspuss



KOMMENTARER


Simon G

Du är en mycket sjuk kvinna :)

2009-03-23 // 21:59:37

Hahaha, ja man börjar ju nästan fundera! ;p

2009-03-23 // 22:54:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: