vakna upp nu!

det känns som att hela byn har hamnat i koma sen juldansen, ingen vill göra nå bara se film eller ligga hemma, ingen ids. Hallå hitta på nå, umgås med mig! :p

Imorgon ska vi iaf till luleå jag och robert och förhoppningsvis Kim med, shopping, bowling och bio typ? :) Bara mys, då händer det ju nånting iaf
Sen blir det jobb på tisdag och sen nyår med hela grannskapet som vnaligt skulle jag tro :) Och jag får bära min nya klänning! :D Jag gruvar mig för skolan och jag har ingen aning vart min bok som jag beställt är.
Men vi ser väl.

Nu ska jag se hur det gick på näringsläran, tror det ska stå på ltu nu men har inte idas gå och se.
Gott nytt år i förskott

pusshej!


jag och micke öva hjärt- och lungräddning i torsdags ;)




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: