ett sånt där test

jag hatar alla test och listor som nuförtiden blivit så populärt, som alla gör och som ingen läser! Men nu ska jag göra ett iaf, ett jag snott från elin :)

Tio första:
Första bästa kompis:
Lotta och Annika
Första bil: min fina lilla golf ;)
Första kärlek: Oskar, många år tillsammans blev det också
Första husdjur: vår första katt Leo
Första semester: utomlands så var det Mallorca med knutssons :)
Första jobb: städa på skolan sommaren i åttan
Första köpta skiva: svårt, tror det var ace of base eller robyn :p
Första riktiga kyss: var nog av Oskar det med
Första piercing: piercade mig i naveln i sjuan
Första konsert: vet inte, nånting under cityfesten i Gävle för läääängesen

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: drack vin hos patric i fredags :)
Sista bilfärd: åkte hit till luleå igår med Robert
Sista filmen du såg: Titanic igårkväll på trean
Sista bubbelbadet: vet inte, ett tag sen
Sista spelade cd: absolut music 2008 eller nå sånt i volvon när vi åkte till murjek
Sista gången du grät: igår till filmen, haha.
Sista måltiden: frukosten där vid 12.30 :p

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nja, snarare att det blivit efter vi dejtat
Blivit arresterad? inte än iaf
Blivit kär vid första ögonkastet? Kan man det?
Varit på tv? Jo, haha.
Fått ditt hjärta krossat? ja flera gånger
Sagt att du älskar någon utan att mena det? till en början
Haft ett one night stand? ja
Busringt till nån? jodå

Sju saker du har på dig:
svarta mjukisbrallor
svart strumpor
svart linne
långarmad tröja
två ringar
två armband
och en snodd i håret


Fyra personer du kan berätta allt för:
dom som får veta det mesta iaf
mamma
maria
therese
kim

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör:
resa till thailand
få en fin familj, ett fint hus och ett fint jobb

En sak du ångrar:
att jag aldrig kan bestämma mig och att jag behandlat vissa människor illa, vissa mer än andra.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: