revan!

nu sitter jag här utan massa skolarbeten som måste göras bara såna som borde göras :p

Tänkt ta mig ett litet andra avenyn maraton, det var som längesen nu.

Annars har helgen varit bra, mest jobbat bara. Var och kollla när min bror och mina föräldrar tapetserade kents kök i lördags, det slutade med att jag lyckades göra en stor reva på bilen, typ 2 dm! Lagomt nöjda föräldrar hade jag ju då. Men dom tog det väldigt mycket med ro måste jag säga, kan ju bero på hur upprörd och beredd på skäll jag var när jag kom in och skulle berätta, jag trodde seriöst jag skulle få stryk! :p haha

annars har det väl inte hänt så mycket. Julhandlingen är nästan klar bara pappa kvar. Och omtenta nästa vecka, kanske dags att börja plugga?


Jajo, jobb ihelgen och julbord. Fan vad tråkigt inlägg alltså.
haha jaja vi hörs!

KOMMENTARER


ang. fotomat, så är väl polisens bara för pass och legfoton? de fotar, sen lagras den på en hårddisk, som sen används till pass och idkort.

2008-12-09 // 22:36:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: