just 19 December

nu har jag pluggat idag, inte nå mycket alls. Men det känns ändå rätt bra :) Senare på kvällen blev det mys med sofie och hanna, masssa ost, kex, pepparkakor, must, cider, lussebullar, java och levande ljus. Det var som trevligt att få lite tid med dom där två innan det blir hem till byn och allt julfirande :) Jag längtar till julaftonskvällen med min familj, julklapparna, juldansen och alla vänner, jobba och tjäna lite pengar, nyår med hela grannskapet. Den här tiden på året är fan suverän! :D

Imorgon kommer resten av familjen hit, vi ska julhandla. Jag ska göra tentan, städa, packa och försöka hinna förbi leos och säga god jul till Levi :)


satan vad jag var populär på msn idag, det var längesen sist det!
nu ska jag till sängen och vila lite så jag tar mig upp och inte försover mig till tentan.


natti

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: