hej vuollerim

Nu är jag hemma i vuollerim efter en sjukt stressig dag! först tentan på morgonen, sen mötte jag upp kent och pappa åkte hem till mig för att skotta ut min bil, for till mullers och lämnade hyrbilen dom lånat där, storheden, fika, gubbhandla (coopbygg + jula) i två och en halv timme! Snacka om less tjej, sen efter mycket tjat fick jag med dom in till stan, om dom hade fått bestämma hae vi farit på byggmax och biltema, men icket :p Inne istan hamnade pappa på clas ohlson i två timmar! medans kent klippte sig och jag var och strosade runt lite, hittade det sista julklapparna, gick med mamma och kent på stan lite fann två klänningar, mamma sponsra mig med en, deni! ;p haha. Men jag funderar på att lämna tillbaka den ena, visa att jag kan vara en duktig flicka jag med :p Just innan sju begav vi oss mot gammelstan då jag upptäcker att min handväska är borta. Haha hade glömt den på vila, så jag fick ringa dit och tjejen på vila lovar att stå och vänta utanför smedjan så jag får tag på den. Vilket gorm alltså, sen var det bara åka hem packa ihop allt, slänga ut mat ur kylen och bege oss hemåt, åt middag i boden halv nio och var inte hemma i vlm fören efter halv elva. Trött tjej, jaaa! Benen mina riktigt värker, så nu blev jag tvungen ta alvedon för att få det att kännas lite bättre.

Hann inte för bi leos och Levi heller idag, vilket sög. Hade gärnat sagt god jul och surrat lite. Man hinner aldrig riktigt det man tänkt sig, tidsoptimist?

Idag har christina ringt mig flera gånger idag, ändrat och lagt till massa turer. Men ja snäll som man är och i behov av pengar så kan man inte annat än att säga ja till alla förslag hon kommer med, så nu blir det mesta delen på nya, men de funkar ju det med :)


nu snart ska jag testa sova, så jag stiger upp tidigt och hinner göra nå av dagen innan jag börjar jobba kl 12.
nu blir det vuollerim de närmaste veckorna, wihooo! ;D


godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: