aldrig sova förlänge!

sov till 12, skönt iofs men vad händer man blir ju så seg och nu är det alldeles mörkt också :(
jag ha gjort absolut ingenting den här dagen. Trots att jag har omtentan i näringsläran på fredag. Den känns iofs rätt lätt, men utan att plugga kommer det ju änd¨å inte gå vägen. Antar att det blir att sitta uppe hela natten som vanligt istället.

Imorse for Robert till härnösand, det sög ju. Men han kommer hem redan på söndag eller måndag så jag antar att jag inte har nå att klaga över eftersom jag ändå kommer ha fullt upp tills dess. Plugg fram till på fredag sen tentan och sista julhandlingen och kanske en eller tvä klänningar till mig själv :) Sen skotta ut bilen på nå vis, borsten som jag har ligger nog troligtvis i roberts bil, fan!
På lördag blir det jobb igen, och sen resten av veckan. Jag lär ju inte kunna jobba nå mer fram till sommaren efter den här månaden om jag vill behålla mitt studielån, jävla csn och deras konstiga regler.


`Jag längtar till julen, trots att jag kommer jobba den mesta tiden av det, haha :p

tjadå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: