Men nu ska snön bort!

idag är det sol och fint väder och förhoppningsvis smälter väl lite snö bort. Just när man fick börja se asfalten komma fram på vägarna igen och man började inse att snart är det sommar, då kommer det 40 cm snö! Lite lesss jag blev. Men nu hoppas jag då att det är slut på det där, jag vill ha sommar. Det händer mycket mer på sommarn. Det känns som att alla här går i i ide på vintern, haha :p

Ikväll är det jobb som gälller, trots att jag trodde det skulle bli en liten ledig dag för engångs skull. Jag hade ju iofs kunnat tacka nej, men det kan vara bra med lite extra pengar dne dagen man kommer på vad man villl göra med dom :)

Nästa helg blir det nog kanske utgång i luleå, har ju lovat alex och kommma, och mitt hår skulle behövas göra nått åt så då kan jag ju slå två flugor i en smäll :)


Nu är det bara en och en halv månad kvar på konsum sen skulle jag behöva vila upp mig, jag skulle vilja fara utomlands och bara soooola och ha skoj. Är det verkligen ingen som är på?




nej nu ska jag göra nå, borde gå ut i det fina vädret =)
rjaaa

KOMMENTARER


Sofie

Vad kul att du ska komma hit ner =) Och jag HOPPAS att det blir så att du och jag kommer in till hösten så vi får gå i samma klass igen ;) kram kram!!

2008-04-09 // 19:59:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: