Ny vecka, nya möjligheter :)

Det har varit en bra helg även fast jag lät sur igår. I fredags käkade jag och Sofie någon slags fikamiddag och pratade jobbjobbjobb, det är oundvikligt att inte prata om det när vi ses :p. Vi hann faktiskt med att prata om lite annat och sen kom Cissi hit också :). Riktigt mysigt och jag blir lika fundersam varje gång varför vi inte ser oftare.

På lördag gjorde jag absolut ingenting, men det var skönt det med. Idag har jag jobbat och nu inväntar jag en ny vecka med nya möjligheter. Jag ska träna som en psykopat, inga jävla bagningar nå mer. Tur jag har Sanna vid min sida annars hade jag inte alls varit där jag är idag. För en liten halvrutin på det hela måste jag väl ändå säga att jag fått :)

Natti!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: