Fuck you!

Det finns två saker man kan göra när man inte gillar läget, antingen tar man tag i problemet eller skiter i det. Jag känner nuförtiden mest för alternativ två. Jag är less på tjafs. Särskilt då det för det mesta ändå inte leder nånstans. Alla har sin egen version av en situation och den ändrar man sällan även fast man hör andra. Jag orkar bara inte men ändå blir jag less och lägger energi på det. Ändå bryr jag mig. Men inte längre. Jag kan räkna till ett, två, tre ungefär så många känner jag för att kasta ut ur mitt såkallad liv. Hade varit jävligt skönt faktiskt! SUCKERSSSS


Egentligen är jag inte så sur som jag låter men det var jävligt skönt att skriva av sig iaf. Ha en bra helg, nu ska jag laga kyckling och hoppas den senare delen av denna dag blir mer händelserik än den första.

💩


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: