En gammal känsla

Jag vet inte varför jag alltid är uppe alldeles förlänge, oftast enda in till morgonen. Jag vet att ni tänker att det är väl bara bestämma sig att gå och lägga sig en viss tid, svårare än så är det inte. Men ni har fel. För tiden bara springer förbi och jag är långt ifrån nånting som kallas trött. Jag är typ aldrig trött nuförtiden. Klarvaken, känns som jag hade kunnat springa några varv runt Luleå. Det är samma sak varje kväll. Jag vet inte om det är ren ovana eller att jag tänker alldeles för mycket. Som någon slags lång meditation. Det spelar ingen roll för det är såhär det kommer vara fram tills någon väljer att börja slänga mig i säng och det lär dröööja.

Det hände förresten en konstig sak idag som chockade mig en aning. Jag såg en gammal film på en människa som en gång betydde väldigt mycket för mig och helt plötsligt kunde jag inte sluta tänka på det. Jag vill träffa denna människa på stört. Formulerade sms efter sms och slog numret några gånger. Sen insåg jag vilken dum idé och nu känns det ungefär som vanligt igen. Det kändes precis som en gammal känsla svepte sig genom min kropp och stannade kvar i någon minut för att sen åka vidare igen. Helknasigt men ändå häftigt. Jag saknar att sakna någon.

Nu ska jag kanske testa sängen ändå.
Natti.

KOMMENTARER


Elin

Kanske du skulle passat på att sprungit dom där varven runt stan, det kanske hade sugit musten ur dig ;p

2012-03-29 // 10:04:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: