Dator

Nu ska ni få höra, igår köpte jag faktiskt en ny dator. Efter sisådär 6 månader kände jag att det var dags så nu är jag ägare av en fin liten MacBook Pro :). Det är rätt soft ändå, så nu ska jag kolla serier hela dagen. Kanske jag till och med städar lite och tränar men mycket mer än så blir det nog inte.
Kent har varit här sen i tisdag och hållt mig sällskap, mycket trevligt. Igår for vi en sväng på allstar käkade mat och drack vin. Jag, Kent, Magda, Petra och Jonas. Ett trevligt gäng :). Kent for alldeles just och nu är jag ensam och övergiven. Jag längtar tills Maria kommer hit. Det kommer bli så bra, bästa sommaren. Jag vet det redan nu. Dessutom börjar planerna för i höst kännas mer klara än tidigare, någonting ska jag göra men exakt vad har jag inte riktigt bestämt mig för. Jag har ett till tag på mig att fundera.
Vi hörs då
PUSS PÅ ER

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: