summertimes

igår var det midsommar som var bra rakt igenom. Tack alla ni som var där och såg till att det blev roligt och bra.

Idag har jag varit med Therese och Leila hela dagen, dom är så fina. Bästa tjejerna i världen. Vi har ätit glass i solen, gått promenader, raggat, surrat och skrattat ihop. Det är så jävla triist att vi bor så långt ifrån varandra.. Men nästa helg kommer Terran till mig och då blir det shopping och några glas vin sen är det kulturkraft så vi hinner nog ses lite mer än vanligt närmaste tiden. När dom åkte hem kom Magda hit och bakade chokladbollar med mig sen dök det upp lite mer folk. Vi sköt med luftgevär och myste.

Imorgon hoppas jag på sommarväder så jag kan sola och bli brun. Så som idag ungefär fast utan småskurarna :)
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: