sambo, kombo, mongo.. :)

Ett tag sen nu va. Så tänkte att det var dags att dra iväg ett inlägg. Sitter och väntar på att Maria ska komma hem från jobbet så vi kan bege oss ut på en härlig promenad i detta fina sommarväder. Det verkar ju äntligen blivit sommar, kom lagomt till min födeseldag så jag räknar det som den bästa födelsedagspresenten ever eller nå, haha.
Inte gjort myket utav denna lördag. Hade tänkt ta nått glas vin på färjan eller liknande. Men hittade ingen rolig kamrat till den aktiviteten. Egentligen gör det inte så mycket, jobbar man hela helgen är det rätt skönt att ta det lungt. Drog ut på gården och solade lite efter jobbet sen har jag löst korsord, käkat och njutit av tystnaden. I veckan har lägenheten varit full med tre st. Mycket trevligt har det varit men just idag var det skönt med lita andrum :)
Jag trivs verkligen med att ha Maria här. Någon att somna med och vakna upp med, någon att laga middag med eller till. Samt det främsta... Någon att städa och plocka iordning för. Ni skullle se läggan, den har inte varit stökig en enda gång sen hon flyttade in och jag har faktiskt också plocka och städat eftersom istället för att lämna det tills det ser förfärligt ut. Ser ingen nackdel med att ha en sambo, inte än så länge iaf ;)...
See youuuu!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: