Myser

En resumé om året som varit vore väl kanske på plats. Men jag orkar faktiskt inte det just nu. Idag känner jag för att blicka framåt istället för bakåt. Tänka på vad som komma skall. Även fast jag inte har en aning vad det är och en del av mig gillar det.

Idag har jag varit ledig. Ägnat hela dagen åt att hämta krafter samt tvätta hela min garderob. Fanns inte mycket som var rent och efter att varit på resande fot sista tiden en hel del så kändes det skönt att tvätta bort väsklukten från de rena kläder som jag slängt med mig. Jag är sämst på att packa, tar alltid med halva garderoben. Samma sak varje gången, även om jag bara ska till vuollerim och ta det lugnt. Nåväl bättre att ha med sig för mycket än för lite ;).

Blev medbjuden ut en sväng ikväll men valde faktiskt att stanna hemma i min ensamhet. Mycket på grund av att jag är lat och trött men mest för att jag verkligen kan uppskatta lite egentid. Tror att alla människor behöver det ibland. Har lagat en svinigt god och nyttig sallad till mig själv sen har jag myst ner mig i soffan med tjocksockar, filt och några after eight framför tvn.

Nu blir det sängen strax. Ska fan inte försova mig imorgonbitti!

Godnatt :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: