klockan fem.

Ligger här i flickrummet och kan väl inte riktigt sova. Haft lite seriemaraton då jag inte har en egen dator längre. Den gick sönder så jag fick ta Kents gamla, så gick den också sönder så nu har jag varit utan ett tag. Fick ett bidrag till en ny i julklapp men det får ändå vänta ett tag. Jag har som valt att slösa pengarna på massa annat ett tag. Idag har vi haft halv åtta hos mig, jag och min familj. Min tur att bjuda på trerätters var det. Lyckades komma på en delad andra plats :). Maten blev god och sällskapet var toppen! Nu tänkte jag väl egentligen försöka sova lite. Melodikrysset på lördag är heligt i detta hem så jag har inte så många timmar på mig tills frukost. Problemet är väl att jag är jättepigg. Skulle kunna springa ett varv runt byn men det känns alldeles för konstigt. Kanske hämta hem Kim från lan. Den lilla nörden. Nej nu ska jag hitta en bra låt att somna till. Ni får ha det så bra, vem ni nu än är. godmorgon?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: