Valet och kvalet

Oj vad jobbigt det är när man inte kan bestämma sig vad man ska göra. När man egentligen vill klona sig och göra alltihop. Denna gången handlar det om jag ska åka till vuollerim och gå ut på hotellet med vänner och bröder eller om jag ska stanna i Luleå och dra en ferre med kollegor och gamla klasskompisar. Jag vet fan inte! Ena sekunden har jag bestämt mig för de ena och andra sekunden ändrar jag mig till det andra. Jag får helt enkelt sova på saken och hoppas att allt klarnar tills dess.

I övrigt har jag ont i magen, ett konstigt obehag. Hoppas att det inte är nått hemskt som ska hända. Eller så är det bara massa skit som händer på avstånd som påverkar en. Får en att bli lite extra rädd om det man har.

Nu ska jag krypa ner i sängen, jobb
Imorgonbitti.
Natti!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: