virrig tjej

idag har jag arbetat sen skynda jag mig in till stan för att hjälpa bror att hitta nya glasögon. Skyndade mig lite väl mycket kanske vilket resulterade i att jag låste in min hemnyckel samt garagenyckel i bilen som var i garaget (igen). Efter ett trevligt häng på stan var det bara skamset knacka på grannes dörr igen. Hon tyckte jag skulle skärpa mig, även fast hon tyckte det var rätt kul, skadeglad men det förtjänade jag väl helt och hållet. 
 
Nu är det väl dags att krypa i säng, en till dag med arbete väntar sen har jag helg. Stockholmsvisit med mamma blir det och massa med ärenden. Spännande!! :D
 
 
Sweeet dreams

KOMMENTARER


Therese

Lycka till i Stockhooooooooolm! :D

Svar: Tack :)
Kajsa Hedlund

2012-08-23 // 10:07:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: