rutiner!

alltså jag kommer inte sova gott inatt. Jag gillar inte när de som har förgylllt min sommar mest tar och lämnar stället. Det är inte okej. Men snart lämnar jag också, och just nu känns det inget annat än jättebra! :).. Det finns för- och nackdelar med allt men herregud nu slipper jag fundera. Jag kommer självklart sakna massa folk här uppe men förhoppningsvis finns dom som jag inte vill tappa kvar. Eller det vet jag att ni gör! :)
 
Imorgon är jag ledig, som vanligt blir det en del måsten som till exempel att ta tag i träningen. Funderar starkt på att besöka inpan. Det hade verkligen varit på tiden. Jag måste få rutiner igen och tappa några extra kilon. Sommarens sämsta är väl att man alltid lägger på sig.. Nåväl lite diciplin borde väl göra susen. Synd att jag brukar ha lite av den varan. Nån som vill sälja lite??
 
 
 
 
Hejdå!

KOMMENTARER


Men vart ska du flytta Kaj? Hoppas de går bra och att du kommer trivas :D

Svar: Stockholm blir det nog :)
Kajsa Hedlund

2012-08-22 // 09:16:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: