knäpp

Ibland är jag glad att ni inte vet hur knäpp jag är. Alltså mina allra närmaste vänner tror att dom vet det. Dom tycker att jag är rätt knäpp och är nog glad att inte alla andra vet det, men innerst inne vet dom inte heller det. Jag är ett riktigt psyko och även fast jag nu helt och hållet blottar mig om detta kommer ni ändå inte förstå. Jag blir ibland lite rädd för mig själv. Mest för att jag ältar småsaker. Bygger upp egna bisarra senarior om hur det är. Sen finns det egentligen ingenting som kan ändra den åsikten. Jag skulle vilja dra ett exempel men kan inte riktigt det utan att gå in på en riktig händelse vilket skulle göra att ni förstod galenskapen i mig.

Annars har jag funderat på att bli spion eller nått. Det skulle passa mig utmärkt. I övrigt har jag sovit bort hela dagen efter jobbet, missat tvättiden och blivit förkyld. Inte bästa dagen nånsin kanske, men jag är glad ändå konstigt nog. 
 
 
 
Haha sovgott-

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: