oldies

Idag har jag suttit och kollat igenom massa gamla bilder. Mest för att hitta någon fin på mormor. Hittade ett videoklipp på min kusin då man hör mormor prata i bakgrunden. Det är konstigt hur fort man kan glömma bort hur någon låter och det var riktigt härligt att höra hennes röst igen. Hoja vad jag kommer sakna henne, det känns alldeles för overkligt än..
Hittade även massa gammal bra musik. Såna där låtar som man en gång älskade och som man nu inte ens kom ihåg att man någonsin hört. Sen hittade jag ju så klart massa andra kort både på mig och andra. Suttit och skickat Kent några bilder medan vi pratade i telefon. Bjuder på några bilder på mig själv, har man ändrats nå med åren? Lite äldre men dock så mycket klokare.. Eller??! :P
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: