olägligt!

Alltså idag är jag ledig. Jag hade tänkt göra mycket som tvätta, städa duscha, träna, packa. Effektiv dag. Men vad händer vaknar inte ens av klockan imorse så missar tvätttiden. När jag väl tar mig upp närmare ett så svider halsen och jag känner mig allmänt risig. Snorig och hostar tills jag nästan kräktes. Visar sig dessutom att jag har feber. Jaaa så den här dagen är det nog bäst jag stannar hemma och tar det lugnt. Hoppas jag mår bättre imorgon för då måste jag verkligen fixa detta för sen jobbar jag två dagar innan påsken drar igång och jag får åka hem och hänga med mina underbara familj. Så jag säger bara det jag har fan inte tid att bli sjuk.
Håll tummarna för mig, ska kila ner på affärn om ett tag och köpa c-vitamin. Bästa kuren enligt min mor :p
Ha en bra dag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: