känslostorm

vilken helg. Har nog aldrig någonsin varit med om en sån känsloblandning som jag slängts mellan som ihelgen. Ena sekunden har jag gråtit och sett andra gråtit så det rent ut sagt huggt och skurits rätt in i hjärtat. Det har gjort så ont. Detta har avbytts med skratt, kramar och massor av kärlek. Jag älskar verkligen min familj. Jag älskar att vi alla kan känna, finnas där för varandra. Bry sig. Det behövs i svåra stunder, hemska stunder. Stunder som man helst av allt skulle vilja slippa. Som man undviker in i det sista men som är så sköna att gå igenom, ett slags avslut eller en början. Saknaden kommer nog aldrig försvinna eller det vet jag att den inte kommer.

Att begrava sin mormor är aldrig roligt eller för den delen någon annan som berört en i livet. Men när en sjukdom kommer med i bilden och drabbar en sån underbar människa känns det bara så jävla orättvist. Vi har haft med ett kort på mormor hela helgen, hon har suttit med oss tillsammans med ett ljus och varje gång man tittat dit har hon lett mot en. Precis som hon alltid gjort. Precis som man tänkt att det alltid ska vara. Men sanningen är den att hon har det bättre nu än hon haft de senaste åren och jag önskar hon det bästa.


Fan glöm inte bort att uppskatta det ni har varje dag. Att höra någons röst eller vad som helst. Man vet aldrig när det är förbi och tiden kommer alltid kännas för kort.
ALL KÄRLEK!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: