Utvilad?

Ihelgen har jag varit i Vuollerim och inte gjort mycket mer än vad jag behövt. På fredag åt jag mamma och pappas mat, vilket jag inte gjort på mycket länge. Sen spelade vi lite poker förutom Kim så var jag sämst :p
På lördag hann jag träffa Therese och Leila en sväng sen tog jag det bara lugnt hemma med mamma och pappa. Söndag blev inte heller mycket gjort men hann träffa Annikas lille son Gustav samt koka ihop en god kycklinggryta med mamma. Konstigt nog var jag dödstrött idag. Trodde jag skulle vara utvilad men icke sa nicke. Sovit fyra timmar efter jobbet så vi får väl se när jag lyckas somna nu. Tur att jag går kväll imorgon :p

Nu är det höst och jag längtar efter att få veta vad den här tiden kommer erbjuda mig. Jag är redo för vad som helst. Jag vill göra nått spontan, åka iväg se världen med någon som betyder någonting. Det hade varit grymt najs, välbehövligt, uppfriskande, you name it! Jag ska sluta se problemen i allt, för allt går om man  villl! :)

puss på er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: