HERE I AM (bittrare än någonsin!)

hejhallå. Nu är jag tillbaks till det underbara internetet. Min dator råkades ju gå sönder för ca två veckor sen. Två veckor innan det gick mobilen sönder ungefär i samma veva som jag bokad min och alex utlandsresa. Så pengar är det väl inte riktigt gott om nu. Iofs har jag varken köpt ny dator eller mobil, jag snyltar på kent och pappa istället. Och hittills fungerar det bra ;)

Just nu är jag brun som en pepparkaka, fetare än någonsin och en aning fundersam över jobb och boende. Men än så länge får jag bo kvar och jobbet är förlängt till 27 november.. Sitter just nu och käkar chips och dras inte alls med i allas träningshysteri. Jag förstår inte riktigt poängen med att ständigt tala om exakt när man tränat. Det är ungefär som att alltid tala om hur man jobbar eller när man varit på toaletten. Helt ärligt who fucking cares??! Jag förstår att man blir nöjd över sig själv, det blir jag med de få gånger jag tar mig iväg men iövrigt blir det mest tjatigt. Folk vill bara verka duktigare än dom egentligen är, thats it. Så lite bryr jag mig nog, mest för att folk får det att låta som det roligaste de vet även fast alla vet att det är fett jobbigt att ta tag i, därför man är stolt att man faktiskt gör det ju?

Ihelgen är jag långledig. Stannar här i luleå för mys med fina vänner. Eller mys och mys, galet hoppas jag :). Magaluftrippen har lagt sig och jag är redo för fest igen. Magaluf var galet, sinnessjukt mer säger jag inte. Men jag gillar det, för en dag. Det räckte gått och väl för oss gamlingar. Resten av utlandsresan var mest lugn och mysig, exakt vad min arma själ behövde.


Nu ska jag kila iväg och laga lite mat sen var tanken att jag skullle städa, hoja. Säger inget mer det är ungefär lika tråkigt att höra om min städning som eran träning. Jag ska också börja träna, i smyg! Bara för att göra tvärtemot precis alla andra.

Puss och kärlek på er hjärtegulll!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: