Eller?

Här sitter jag ännu en natt av så många nätter. Undra när jag sist gick och la mig före midnatt? Det är nog några år sen sist.. Jag har ingen aning vad jag ska skriva. Kul om det skulle bubbla av idéer, nånting vettigt och intressant men det gör det inte. Och inte har det hänt nånting av värde idag heller. Pratade med lillebror ikväll. Han är ungefär lika bra som jag att prata  i telefon. Det tråkiga med att man blir äldre och skaffar sig ett eget liv är att man inte hinner träffa sin familj och sina syskon på samma sätt. För bland det bästa jag vet är faktiskt att umgås med mina bröder. 

Nu kryper jag ner i sängen så jag hinner duscha och fixa mig i lugn och ro på förmiddagen. Jobbar kväll imorgon. Nu vet ni.

Godnatt!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: