toppenhelgas

Otroligt trevlig helg. Har varit med Magda konstant sen fredag eftermiddag och det var då verkligen på tiden! Aldrig en tråkig stund med den tjejen :)

Ifredags kom Hannsing förbi här och sedan begav vi oss till maggans place. Petra lagade middag åt oss som blev supergod. Sen drack vi lite vin innan vi vandrade vidare mot allstar och olivers. Ringde några onödiga samtal även fast det var trevligt så hatar jag när jag ringer i fyllan. Man säger saker som man egentligen inte menar eller egentligen inte borde säga dessutom kommer man inte riktigt ihåg vad hur eller varför. Dumtdumtdumt. Men sånt är livet, ni får ta mig lite som jag är. Jag orkar inte ha ångest även fast jag kanske borde.

Igår lyckades Magda övertala mig till ännu en utekväll, den blev lyckad. Mycket mer lagom fylla och så fick vi med oss Pettan också :). Kvällen avslutades hemma i min säng tillsammans med Magda i sängen och Alex på soffan :). Idag har vi mest myst på jag, Magda, Petra, Martin och Alex. Bakismat, söndagsfilm och massvis med skratt. Jag är så glad över alla fina människor som finns i mitt liv och förgyller mina dagar. 


Nu ska jag krypa ner i min säng. Jobbar endast tre dagar denna vecka och på onsdag kommer Mamma och hänger med mig. Vi ska äta sushi, putsa fönster, shoppa, fika och få massage. Gissar på en fin vecka. Och till helgen är det dans! :)




Sovgott





KOMMENTARER


Therese

Och jag är avundsjuk på dig som har folk att hänga med på kvällarna och mysa på sådär!! :)

2011-10-03 // 10:28:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: