17

Det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att sätta igång att tvätta miljoners kläder. Varför väntar jag alltid att tvätta tills i stort sett alla plagg är smutsiga? Nåväl slängde alla handdukar jag äger i en maskin och tänkte att det skulle vara varma och torra efter att jag torktumlat dom. Dumt nog visade det sig att torktumlaren var sönder så när jag var färdig fanns det bara blöta handdukar. Jag har varit uberskitig iaf mitt hår så det har helt enkelt resulterat i att jag varit instängd här hemma. Har inte kunnat duscha på hela dagen. Nu ikväll fick jag nöja mig med fuktiga handdukar,haha.


Sen har jag ringt och pratat med min fina mormor idag. Hon är världens bästa. Jag beundrar verkligen henne. Finns ingen människa som kan vara så positiv och hålla uppe skenet som hon. Jag hoppas att jag blir likadan nån gång. Genomsnäll! ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: