nytt!

men nu var det ju som ett tag sen. Och mycket har hänt! Jag har tagit mitt pick och pack tillsammans med Kent, mamma, pappa, Magda, Alex och Robin. Vi har burit, packat ner och upp. Funderat och slitit oss i håret litegrann för att finna den bästa lösningen på hela spektaklet. Men nu är det mesta i sin ordning. Här sitter jag på Varvsgatan inne i stan och njuter. Den är så mycket finare än min förra lägenhet och jag trivs redan! :D.  I Lördags följde jag med min familj till Vuollerim. Där blev det middagsbjudning på Älvvägen med Kent, Kim, Henrik och Carita sen drog vi vidare till Gällivare en sväng. Det var najs, en lagom tripp sådär. Söndagen gick i vilans tecken med familjemedlemmar, tvtittande, spel, söndagsmiddag osv.

Imorgon ska jag ha min första sjuksköterskestudent någonsin. Visserligen bara två dagar. Men ändå, det ska bli kul! Nu ska jag krypa ner i mitt nya badkar och bli mysig innan jag slänger mig i sängen. Imorgon ska jag leta reda på mitt garge och hinna på stan och göra lite ärenden innan jobbet.


PS. Mina bröder är världsbäst. Jag älskar dom av hela mitt hjärta! Tack för att ni finns och alltid lyckas göra mig glad på ett sätt som ingen annan kan.
PUSS!





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: