Förändringar sökes

Helt ovärd dag. Började med att jag försov mig sen dess har jag känt mig alldeles virrig så som man brukar göra efter att man försovit sig. Jobbade iaf över och sen när jag kom hem där vid fem var jag helt död. Vilade mig på soffan vilket slutade med en tre timmars powernap. Ätit middag vid midnatt och nu är jag pigg och rastlös. Varför är min dygnsrytm så jävla konstig?! Det går ju liksom inte få till det så det blir som alla andras..

Jag har tråkigt. Mitt liv känns tråkigt. Jag behöver en radikal förändring på nått plan. Nån som har lust att hjälpa mig med det?!

Bjuder på en bild så länge, nytt hår är ju början på nån slags förändring kanske?
Godnatt!


KOMMENTARER


Therese

Najs golv ser då läggan ut att ha! Jag vill hälsa på nu. Har också tråkigt :P

2011-11-24 // 10:16:38
Lisa

Kajsa ! Vi började ju planera för lite förändringar i lördags så kanske vi kan spinna vidare på dem ?! ;)

2011-11-26 // 09:44:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: