hej hallå

var hem till vuollerim som sagt ihelgen. Cissi följde med och det var som trevligt. Vi tog det extremt lugnt, solade en liten stund på altanen innan det blev svindåligt väder :p. Hann träffa Therese och Leila sen fick vu grillat av pappa. När mamma kom hem från jobbet tog vi en liten spelrunda med dom, drack vin. Efter ett tag kom grannen över och vi satt och surra med dom, lyssna på 80tals musik och hade det najs :). Söndag var det bättre väder så vi åt glass, for på farfars grav en sväng och sen blev det bilbingo. Jag kammade hem tusen spänn i övrigt var vi nära mest hela tiden men nära skiter ingen hare, ellerhur var det nu Cissi?! haha :p Efter vi ätit sen middag igår så åkte vi tillbaka till Luleå. Cissi fick ta min bil och jag tog mamma och pappas v70, har nämligen lämnat in min på lagning sen inbrottet så i veckan kör jag volvo. Ska ta och bege mig till sjukhuset strax för reflektionsseminarium sen blir det att praktisera ikvälll.. På lördag är det examen och tills dess har jag mycket att hinna med

sååå vi hörs va
hej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: