Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Konstig dag idag. Varit på lungan istället för endogastro idag. Intressant dag lyckades duscha en rätt tjurig herre och fick vara med när en patient fick somna in. Sorgligt. Sen presenterade vi våra c-uppsatser på avdelningen så nu är även det gjort. Innan jag skulle hem gick jag även förbi avdelningen och skrev på pappren för i sommar så nu jobbar jag heltid på avd 61m till den 31 augusti sen får vi se vad som händer. Dessutom verkar jag fixat omvårdnadtentan :D Man skulle få ett mail under dagen om man inte klarat den och än har inget mail dykt upp så jag antar att jag får tro på att jag fixade den :D::D

Nu ska jag ringa sofie så vi kan skicka in förhoppningsvis sista kompletteringen på c-uppsatsen sen har jag bara en enda liten dugga kvar pch såklart slutebedömningen. Jag kan inte förstå att det faktiskt är så nära tills slutet. Nästa helg är det examen och allt som har med det och göra :)


Förlåt om jag surrar sönder er om skolan men nu snart slipper ni det!

pusshej /Glad tjej :D


KOMMENTARER


Vad glad jag blir kajsa :) Kanon duktig har du verkligen varit :D

2011-05-17 // 23:46:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: