wihoo

när man inte orkar laga mat får man helt enkelt improvisera lite. Innan jag drog iväg och tränade så slängde jag i mig två kokta ägg, en riskaka och två finncrisp med kalkon på. När jag sen kom hem var jag inte alls sugen på mat och sen blev klockan så här mycket och då känns inte en redig middag aktuellt. Jag letade däremot fram lite olika matiga grejer blev en avokado, creme fraiche röra, sallad, macka, riskaka, grönt te och en apelsin. Smarrigt och nu är jag mätt och belåten. Tänk vad lite kreativitet kan göra :)

Idag fick jag mail från avd 61 att jag var välkommen dit på slutpraktik. Jag fick alltså mitt förstahandsval och jag slipper resa bort från Luleå. Ingen är gladare än jag, tror det kommer bli grymma veckor framöver om än tungt så otroligt roligt och lärorikt. Om mindre än tre månader kommer jag förhoppningsvis kunna kalla mig själv för sjuksköterska, cooolt! :D



Nu ska jag ta tag i disken.
vi hörs

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: