jooodå


   
jag idag

Idag har jag varit alldeles jätteledig. Inte gjort nånting vettigt förutom att jag var till tandläkaren imorse. Men nu är det färdig vilat. Ska slå på grym musik och städa min bil invändigt sen ska jag packa ihop mina grejer, äta middag med pappa och sen beger jag mig nog till luleå och en mysig kväll med te i soffan tillsammans med Hanna. Det hade nog varit ett bra avslut på dagen. Hade tänkt försöka hinna säga hej till Kent innan jag far men det kan nog bli lite tight? Vi ser vad som hinns. Helgen har bestått av massa jobb för den som undra. PÅ fredag efter jobbet kollade jag tv med pappa och drog sen en liten ragg med micke innan jag la mig i säng. På lördag var jag ledig mitt på dagen så då for jag till Micke och mös i solen tillsammans med han och Simon samt lite kaffe och te :) Första vistelsen ute i vårsolen, kan man kalla det så nu?! Eller är det för tidigt? Sen efter jobbet så umgicks lite till med pappa vi kollade körslaget och gjorde varma mackor sen for jag och micke ner en sväng till magdas stuga. På söndag efter jobbet tvättade jag och pappa min bil sen lagade vi middag tillsammans, kolla solsidan och bigbrother och avslutade kvällen med att spela vårat ubergamla nintendo spel :D.. Har alltså hunnit umgås en hel del med min lilla pappa, han är så rolig. Världens bästa!

Eeyyy ändrade planer, pappa ringde just och sa att jag ska fara nu om jag ska fara då det regnat och kommer frysa på. Bara packa väskan och fara alltså.

vi hörs!



 


 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: