sorry

förlåt att jag inte uppdaterar eller lägger in alla bilder som jaag så heligt lovade att göra. Jag har en sjukt stressig vecka och efter helgens utgång är jag fortfarande helt död. Det blir absolut ingenting gjort. Jag sittter alldeles apatiskt i soffan och vet inte vars jag ska börja. Dessutom så sitter vi på skolan och arbetar hårt med uppsatsen mellan 8.30-17 varje dag. Mina krafter är helt slut! Jag längtar verkligen hem till lilla byn, där lyckas man alltid samla på sig krafter. Dessutom ska Hanna följa med, vi kommer ha superkul det är jag alldeles jättesäker på. Wiiie! :D

Har iallafall kollat igenom vad som ska pluggas på, mycket längre än så har jag inte kommit. Nu ska jag slänga mig i säng för det var längesen jag kände mig så här trött.


godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: