slut

Gick hem från skolan vid lunch då Sofie inte mådde nå bra. Var pigg som en mört och planerade att städa upp den här misären direkt jag kom hem, sen funderade jag eventuellt på att gå iväg och träna då jag nästan kände mig frisk. Vet inte riktigt vad som hände eller vem jag försöker lura för när jag kom hem gick musten ur mig som alla andra dagar när jag kommit hem från skolan denna vecka. Jag är helt slut i kroppen och orkar inte röra mig.. Så än har det inte blivit nått gjort, har till och med dragit en liten powernap på det. Blev väckt av ett samtal från den avdelningen jag ska ha slutpraktik som talade om att det finns jobb där i sommar om jag trivs och vill stanna. Superbraaaa, ett mindre bekymmer alltså :D

Nej nu ska jag försöka ta mig igenom det här, med tanke på alla bakterier och dammpartiklar som cirkulerar här inne är det inte konstig att man känner sig sjuk :p

Ha en fortsatt fin dag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: