så jävla braao


Ikväll har jag fått  spendera kvällen med Hanna. Vi har bakat chokladbollar, kollat bigbrother, druckit te osv. Hanna kan verkligen få mig att må bra och jag kan skratta tills magen gör ont när jag är i hennes närhet. Det finns ingen jag känner som är så lik mig som henne, vi passar alldeles utmärkt tillsammans och hon är alltid så klok och vettig i allt hon säger och gör. En helt otrolig människa som jag är så glad att jag lärt känna och få ha som en av mina närmaste vänner. Vi har storslagna planer för framtiden, tillsammans kommer vi göra underverk :D

Imorgon är det våffeldagen som sagt så till lunch blir det våfflor med Hanna och Sofie sen blir det en tripp in till stan, jag vill ha nått nytt snajsigt plagg för ihelgen blir det partaj. Jag är mig lik men nåväl man lever bara en gång och jag lovar vara lugn denna gång ;)


 

 



nej nu ska jag kolla nått värdelöst program på tvn sen hoppar jag i säng
sweet dreams!

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: