mycket att göra

det är lite jobbigt nu. C-uppsatsen ligger över en som vanligt, dessutom har jag tentapluggat hela förra veckan och nu har jag blivit sjuk. Jag var helt död efter jag varit på skolan en timme så blev tvungen att vila ett tag när jag kom hem vilket slutade med att jag somna och vaknade igen först tre timmar senare. Har elva artiklar att läsa till imorgon. Det tar aldriiiig slut. Jag skullle verkligen behöva en ledig dag där jag stängde in mig själv här hemma och bara låg och kolla tv en hel dag. Kan inte minnas sist det hände. Lägenheten ser förjävlig ut eftersom jag inte hinner varken städa eller tvätta. Knappt man hinner laga mat alltså.. Jag vet att jag gnäller och att jag sagt det här hundra gånger men det börjar bli riktigt jobbigt. Jag längtar verkligent tills man kan få lite mer fritid igen och kan börja leva.

Btw helgen har varit mysig och trevlig. Fått umgås med kära vänner och familj, kört skoter och fått frisk luft. Ätit god mat och druckit nått glas vin :p.. Till helgen blir det jobb så då är det fan bäst att jag blivit frisk tills dess!




Nej nu äre bara ta tjuren i hornen och göra någe.
tjooho

KOMMENTARER


Vi båda vart så sjukt trött efter att ha åkt tur o retur murjek-vlm. Jag är inte van att vara ute så där mycke. haha. Var de många som var ut? Hoppas vi ses till påsk istället.

2011-03-16 // 19:38:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: