ledigt

idag har jag haft ännu en ledig dag. Imorgon däremot ska jag ta tag i massa pluggande. Slutpraktiken närmar sig med stormsteg och där finns det hur mycket som helst som jag skulle vilja repetera och plugga på till. Dessutom har vi tenta i läkemedelsräkning nästa fredag. Helgerna är mer än fullbokade så nu är det färdig chillat på vardagarna. Imorgon ska vi dessutom få igen våran uppsats så då lär det ju behövas fixas lite på den.

Låg länge i sängen idag. Efter tolv nån gång knackade det på dörren och först tänkt jag inte öppna men efter ett tag så började jag sakta men säkert dra på mig lite anständiga kläder. Plötsligt så låser nån upp dörren medan jag står och försöker få på mig mina strumpbyxor, in kommer två människor från lulebo som ska kolla nå miljögrejs. Haha blev lite pinsamt men dom var klar på två sek som tur var.

Har varit iväg på gymmet idag och äntligen tagit mig upp på bandet som jag så länge tänkt. Satte i hörlurarna i öronen och shit vad härligt det var. Jag blev aldrig less, hade kunnat stanna där resten av dagen men efter en timme och 40 minuter på både crosstrainer och bandet gav jag upp. Att ha musik i öronen som taggar en att fortsättta är ju helt super :D. Jag behövde ett rejält pass efter att det inte blivit nån träning de senaste två veckorna pga av tenta och halsont. Tyvärr verkar inte min vänstra höft lika nöjd. Det gör riktigt ont faktiskt, vet inte vad jag lyckades med men jag hoppas det går över snart.



Nu ska jag ta och försöka slänga mig i säng så man är pigg och alert imorgon, eller så kollar jag på one tree hill och gossip girl resten av natten ;)
hadeeee

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: