Jobbigjävlasöndag

ångeeest. Jag hatar att nästan varenda söndag ha ångest för att man gör massa konstiga saker i fyllan som man aldrig skulle göra i nyktert tillstånd. Dessutom har jag mått illa hela dagen och spenderat all tid i sängen eller inne på toaletten. Det är itne okej att hålla på så här. Efter nästa helg kommer det dröja länge tills jag ska dricka. Jag vet att jag sagt det förr men nu är det fan sant. Min kropp behöver få vila upp sig och jag är less på att skämmas över hur jag varit även fast det inte är värre än vilken full människa som helst så är det ändå jobbigt!

Nu kommer jag dessutom måsta sitta uppe hela natten och plugga eftersom jag inte kunnat ta tag i det tidigare.

förlåt att jag gnäller, jag vet att det är självförvållat men det känns bara jobbigt just nu. Btw var det en mycket trevlig kväll igår i övrigt :)

hej!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: