Tisdag

om 2 dagar hänger jag ihop med Marja. Gissar på att helgen kommer bli helt jävla fantastisk. Det ska bli riktigt skönt att lämna luleå en sväng också. Börjar lessna en aning på den här staden vilket man gör med allt till slut eller iallafall det mesta.


I övrigt så rullar jobbet på rätt bra. Avdelningen jag är på är mycket lärorik och personalen är helt underbara. Dagarna går hur fort som helst. Är dock dödstrött oftast när jag kommer hem men sånt man får ta antar jag.

Annars har jag hunnit med en promenad med Magda till kvantum idag. Vi handlade mjukglass sen fick vi skjuts hem igen av Jonas och Alex. Mycket trevligt och välbehövligt. Jag måste verkligen komma igång med någon slags träningen men i och med att jag faktiskt bara rasat i vikt på sistone blir helt enkelt motivationen ingen alls. Dessutom är det sommar och jag har fullt upp att koncentrera mig på mitt arbete än ett tag känns det som. Ska ta tag i det där så småningom.

Nu ska jag krypa ner i säng för imorgon är jag faktiskt ledig och har massa ärenden att ordna med
Goodnight


KOMMENTARER


Anonym

Är inte Du personal då? Grattis till examen förresten! :-) Bra jobbat!

2011-06-29 // 17:16:39

På sommaren behöver man inte tänka på sin vikt, utan bara må bra :) Ses nästa helg, och då, då ska vi må bra o njuta :D

2011-06-29 // 22:29:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: