Sommar

Här sitter jag på golvet i mitt lilla kök. Sofie har precis gått hem efter en trevlig kväll på min balkong. Solen är fortfarande varm och vi har suttit ute i några timmar och bara surrat, njutit och ätit glass :) Igår blev det en promenad inne i Lulestad tillsammans med Magda. Samma sak där shorts och linne sent in på kvällen och inte ens lite kyligt var det. Jag älskar sommaren. Jag älskar värmen och framförallt älskar jag ha vänner som finns där. Handlingar betyder mycket mer än ord så mycket mer.

Imorgon blir det dessutom party hos Cissi i Sunderbyn och ett kärt återseende av allas vår egen underbara Micaela :D


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Imorgonbitti ska jag åter till sjukhuset som har blivit mitt andra hem kan man säga. Förresten det går riktigt bra än så länge, inga tårar men det kommer nog.


Glad sommar och godnatt :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: