Sjuksköterska

Nu är allting klart. Alla tentor, duggor, rapporter, uppsatser, bedömningar, praktiker, fältstudier, seminarium osvosvosv. Nu ska jag sluta klaga på tentaångest och allt annat tjat om att jag borde plugga. Ni kommer säkerligen få höra mycket om hur jobbigt och tungt allt är i sommar men när jag väl är hemma så kan jag göra exakt vad jag vill när jag vill. I Lördags bjöd jag nära och kära på smörgåstårta och många kom med fina blommor och presenter. Efter själva cermonin for jag och min familj på en jättegod resturang och stekte oxfilé på en lavasten. Riktigt coolt och otroligt gott, avslutade med vaniljglass och hjorton. Fick skjuts till Marie innan dom åkte hem igen. Väl där blev det alkohol och krogrunda. Riktigt najs kväll som avslutades hos Magda i hennes nya säng :)

I tisdags var det slutbedömning på avd 61, gud så nervös jag var! Blev korsförhörd av akan om allt möjligt men det gick iallafall bra. Nu ska jag bara ansöka om legitimationen. På tisdag börjar introduktion till sommarens jobb sen blir det heltid på avd 61 hela sommaren.


Sjuksköterska Kajsa! ;)


Blommor & presenter


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: