fluff och oreda

Känns som att allt skiter sig för mig just nu. Först fick jag inte ledigt till peace and love och då kunde jag inte heller boka biljett, när jag väl fick ledigt fanns inga biljetter kvar. Dom få gånger jag fått napp på blocket slutar dom höra av sig just när det är dags att göra affärer. Dessutom visar det sig att jag först kommer få tillbaka skatten vecka 32 och att min bil ska betalas imorgon när jag hämtar ut den. Jag har inga pengar kvar på konto och jag vill verkligen fara ner till maria. Det är ju förfan det enda jag kommer kunna göra på hela sommaren!

Har tvättat kläder hela eftermiddagen. Tanken var att jag skulle städa också men än så länge har det inte gått så bra, ser bara ännu värre än när jag vaknade imorse. Dessutom glömde jag laga middag och därmed matlåda till imorgon. Är hungrig som en gnuuu! Det enda positiva idag är väl att min bil faktiskt är klar och att jaag fått mig en långpromenad ikväll och lite mjukglass :D


Nu ska jag gå och leta i kylen. Bjuder en bild på mitt fluffiga hår.

puss på er!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: