mörkt

all ära åt sommaren, det är det absolut bästa jag vet på alla sätt och vis. Därför blir jag en aning förvånad att jag varit så deppig de senaste dagarna, det är inte likt mig så här i sommatider. Kan kanske bero på att jag för det mesta har fullt upp under sommaren och inte ens hinner känna efter. Hursomhelst ska detta inlägg inte handla om hur jag mår just nu. Jag orkar inte ens gå in på det. Däremot så tänkte jag gå in på det här med mörker. Det är nämligen kolsvart ute och det är första kvällen jag ens reflekterar över hur mörkt det börjat bli. Mörka kvällar får mig att tänka på hösten och längta lite. Jag är lite som ett djur som byter päls med årstiderna, skillnad är bara att jag inte byter päls utan musiksmak. Sommaren handlar mest om partylåtar medan hösten lockar fram mysiga, lugna, sköna låtar med mycket vettigare texter. Mycket bättre musik och alldeles passande tillsammans med en kopp te och några tända ljus, snart så. Välkommen höst jag väntar på dig.
Nu kryper jag ner i sängen
Natti.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: